2015. április 8., szerda

#1 Kritika-csomag

 Sziasztok, itt ismét Becky! Most több, de rövid kritikákat hoztam nektek.
Katt ide a bloghoz


Nekem a Balaton a Riviéra

     Fejléc- A fejléc nekem nem nagyon tetszik, mert elmosódott és homályos, különben nagyon szuperül néz ki.                                                                                                                      9/10
     Design-  Nekem nagyon tetszik, amúgy nekem is van egy blogom és az alap ugyanaz. :) Még fel is iratkoztam, annyira megfogott. Igyekezz az előzetessel, mert kíváncsivá tettél.                  10/10
     Történet- Mivel még csak egy rész van fenn nem tudok túl sokat mesélni. Eddig nagyon  jó a sztori és érdekel a folytatás.  Nagyon jól írsz. Miközben olvastam láttam magam előtt az egész jelenetet.                                                                                                                                 10/10
    Egyéniség- "Nekem a Balaton a Riviéra... " - tetszik, hogy egy dalból jött az ötlet és az is, hogy közösen dolgoztok.                                                                                                               10/10                              
Összesen: 39/40 -ez egy nagyon jó eredmény, csak így tovább! :)


Katt a bloghoz

Lombkorona

   Fejléc:- A fejléc gyönyörű és arra késztet, hogy rögtön kezdjek neki olvasni. Szépen kidolgozott és fantasztikus munka. Gratulálok a szerkesztőnek, aki ezt megcsinálta!                                    10/10    
   Design:- A design is nagyon tetszik, szinte tökéletes. A modulok csodálatosan vannak egyeztetve, nagyon szép és összetett munka. Egy kérdésem van: Mit szimbolizál a favicon?                      9/10
  Történet:- Nagyon izgalmas és valósággal csodállak, hogy hogyan tudsz ilyen szépen és letisztultan írni. Mikor valaki elkezdi olvasni a történetet csak azon veszi észre magát, hogy a történet helyszínén van. Főleg a leírásokat emelném ki. Mikor elkezdtem olvasni és egy rész végére értem mindig akartam a kövit olvasni.                                                                                                          10/10
  Egyéniség:- Az a leglenyügözőbb dolog, hogy itt, ebben a fanficban nem Katniss a főszereplő, és így nem sablonos, sőt nagyon is egyedi. Az is tetszik, hogy megpróbáltad te elkészíteni a trailert, még van mit tanulnod ,de  kezdésnek tökéletes.                                                                                    9/10
  Összesen: 38/40





2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát :)
    (A favicon egyébként egy fecsegőposzátát ábrázol, de jelenleg csak ideiglenes)
    Abigail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a "magyarázatot" és részemről a szerencs, mert tapasztalatot gyűjthettem.. Becky :)

      Törlés